Våren med Svedjeholmskyrkan

Våren med Svedjeholmskyrkan rymmer alltifrån särskilda händelser för kvinnor, företagare, ungdomar och mycket annat även årets stora höjdpunkt för oss: King of Kings Conference 8–11 maj 2024. Vi firar gudstjänst varje söndag kl 11, dit du alltid är välkommen!
Särskilda händelser:
3 februari                    Hennes dag på Nya Parken. Konferensdag för kvinnor, besök av Eva Moberg
10–11 februari       Besök av ungdomsteam från församlingen Sion i Flen. Samlingar kl 13, 15.30 och 19 på lördag, samt gudstjänst söndag kl 11.
16 februari                 Uppdrag: tillsammans – för folkets bästa. Träff för företagare och församlingsledare. Jan Sturesson talar och Frank Ådahl sjunger.
18 februari                 Gudstjänst med Jan Sturesson
23–25 februari        HIGHER, ungdomskonferens. Tom & Victoria Stigson gästar.
 28–31 mars              Påskfirande i församlingen
14 april                          Besök av Hans & Karin Jansson
26 april                          Manskväll på Nya Parken
8–11 maj                      King of Kings Conference, nordisk böne- & ledarkonferens